پاتوق

گوناگون از ارتباطات

پاتوق

گوناگون از ارتباطات

مرد مرده برگشت

یک مرد هندی که خانواده، اقوام و همولایتی های او گمان می کردند در زندان مرده است با رجوع به محل زندگی خود همه را به ترس و وحشت انداخت.
به گزارش تایمز اهالی روستای ماندلا واقع در ایالت"مادهایا پرادش" با دیدن "راجو" که همه مدت غیبت را در زندان گذرانده بود به وحشت افتاده و با فریاد "روح"، "فرار کنید روح" به خانه های خود رفته و درها را قفل کردند.
حتی بچه های "راجو" با دیدن پدر خود که گمان می کردند او مرده است، جیغ کشان پا به فرار گذاشتند.در نهایت اهالی روستا با پلیس تماس گرفته و از او خواستند تا روح مزاحم را از روستای آنها دور کند. با آمدن پلیس، راجو توانست ماجرا را شرح دهد و پلیس نیز به روستاییان و خانواده ساده دل او توضیح داد که او روح نیست، بلکه خود راجو است که نمرده و این مدت را در زندان گذرانده است.

تلفات یکساله جاده هابه اندازه یک سال جنگ تحمیلی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت: حوادث جاده‌ای هر سال در کشور به اندازه یک سال جنگ تحمیلی قربانی می گیرد و متاسفانه سیستم درمان و امداد و نجات کشور برای خدمات دهی به این آسیب دیدگان منسجم و هماهنگ نیست و تخصیص منابع در این زمینه به درستی انجام نمی شود.

هیچ اشکالی ندارد اینهایی که می میمرند اصلا شهروندان ایرانی نیستند چون جاده های ما که کاملا استاندارد  ماشینهامون استانداردتر و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل به هر حال چشم همه مسوولان روشن !

عنکبوتی داخل گوش یک زن

عنکبوتی که در گوش زنی سوئدی لانه کرده بود، پس از 27 روز اقامت در گوش این خانم پیدا شد و زنده و سالم از گوش وی بیرون آورده شد.
به نوشته روزنامه سوئدی "اکسپرسن"، این عنکبوت سیاه که "به اندازه ناخن انگشت شصت" می باشد، در هنگام خواب به داخل گوش زن سوئدی رفت و تقریباً به مدت یک ماه در گوش وی بود.
این زن به "اکسپرسن" گفته است که ابتدا احساس کرده "اندکی شنوایی گوشش کم شده" و گمان می کرده که احتمالاً گوشش جرم گرفته است.
اما زمانی که صدای خش خش در گوشش شنیده، به داروخانه رفت و با خرید ماده پاک کننده گوش خود را تمیز کرد و عنکبوت زنده را از گوش خود خارج نمود. این خانم سوئدی به خاطر دارد که حدود 27 روز قبل از این واقعه عنکبوتی را در تختخوابش دیده بوده است.

و قتی موشی آتش بیار معرکه می شود

مردی آمریکایی موشی را که در خانه اش یافته بود به داخل آتش انداخت، اما موش از داخل آتش درآمد و خانه او را آتش زد!
به گزارش بی بی سی، لوسیا نومارس، 81 ساله، از فورت سامنر، نیومکزیکو، موشی را در خانه اش یافت و طبق معمول خواست از شر آن خلاص شود. وی گفت: بیرون خانه برگها را آتش زده بودم و موش را درون آتش انداختم، اما حیوان به خانه برگشت. اگر چه کسی مجروح نشد و آسیب ندید اما خانه و هر که در آن بود نابود شد.
جیم لیسی، آتش نشان گفت: خانه های فراوانی را دیده ام که سوخته اند، اما تا حالا مثل این یکی ندیده بودم.


یک خبر عجیب 2005 ؛بیهوشی به ضرب مشت

یکی از اخبار عجیب سال 2005، ماجرای یک پزشک جراح ژاپنی بود که در حین عمل جراحی وقتی بیمار به هوش آمد، بیمار را به ضرب یک مشت سنگین دوباره بیهوش کرد!
به گزارش جام جم آنلاین ، یک پزشک جراح بیمارستان دانشگاهی شیگا در مرکز ژاپن یک بیمار که تحت بیهوشی موضعی بود را عمل می کرد. ناگهان بیمار به هوش آمد و به پزشک جراح التماس کرد عمل جراحی را متوقف کند!
پزشک که در عین حال یک رزمی کار قوی بود. با زدن یک مشت محکم به سر بیمار به او گفت تکان نخورد و ساکت باشد!
البته ضربه مشت برای بیهوش کردن بیمار نگون بخت کافی بود!
سرانجام، عمل جراحی متوقف می شود. مدیریت بیمارستان و پزشک رزمی کار از بیمار عذرخواهی کرده و از او پوزش می طلبند، زیرا ضربه مشت پزشک جراح به اندازه ای قوی بود که بیمار ناگزیر می شود برای درمان عوارض ضربه آن، 5 روز بیشتر بستری شود

احتمالا این دکتر با دکتر جکول برره نسبتی دارد

زوج هواس پرت

یک زوج فرانسوی که همراه 3 فرزند خود سفر می کردند، پسر 7 ساله خود را در یک پارکینگ در حاشیه یک بزرگراه فرانسه جا گذاشتند!
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پدر در حال رانندگی بود که ناگهان پسر 5 ساله اش گفت: "بابا داداشم نیست!". پدر از هشدار پسر کوچک که از نبودن برادرش در خودرو به سرعت نگران شده بود، متوجه می شود پسر 7 ساله اش را جا گذاشته اند.
"لوفوبور" مأمور پلیس جاده ای گفت: مرکز عملیاتی ژاندارمری از یک تلفن همراه تماسی را دریافت می کند که در آن والدین نگران، ماجرا را برای مأموران شرح می دهند. آنها قادر نبودند به دلیل یک طرفه بودن مسیر بزرگراه دور زده و به محل بازگردند و 20 کیلومتر دورتر در انتظار کمک پلیس توقف کرده بودند. در این میان، یک راننده به ما اطلاع می دهد یک پسربچه گریان را که در حاشیه بزرگراه سرگردان بوده، یافته است.ما فوراً یک خودروی گشتی به محل اعزام کرده و به لطف مسیرهای خدماتی بزرگراه، پسر بچه را به خانواده اش بازگرداندیم

رابطه تشکر و عمر طولانی


روانشناسان با بررسی افراد ی که عمر طولانی تری دارند، دریافته اند یکی از موارد مشترک در میان همه آنها روحیه قدردانی و تشکر است.
در بررسیها مشخص شده افراد قدردان حدود 10 درصد بیشتر از دیگران عمر می کنند.
افرادی که بیشتر از دیگران تشکر می کنند روحیات مثبتی دارند و به جای نارضایتی از زندگی و اطرافیان به نکات مثبت آنها توجه کرده و با قدردانی امکان پیشامدها و خدمات مطلوب را برای خود افزایش می دهند. از طرف دیگر مشخص شده این روحیه قدردانی و سپاسگزاری در افرادی که اعتقادات مذهبی و معنوی قویتری دارند نیز بیشتر است. زیرا آنها جهان را هدفمند دانسته و معتقدند هیچ پدیده ای در جهان بی حکمت نیست. پس ناملایمات را نیز بهتر پذیرفته و به جای نا رضایتی از موهبتهایی که در زندگی به آنها داده شده قدردانی می کنند.
روانشناسان معتقدند نحوه نگرش و پردازش افراد نسبت به مسایل گوناگون زندگی و چگونگی غلبه آنها بر مشکلات است که موجب بسیاری از دشمنیها و کینه ها و حتی بیماریهای قلبی می شود و افرادی که در زندگی احساس قربانی بودن یا نا توانی می کنند بیشتر بیمار شده و عمر کوتاهتری دارند.  افراد قدردان مشکلات زندگی را نیز طبیعی دانسته و درصدد رفع آنها بر می آیند نه در پی بزرگ جلوه دادن و احساس بدبختی، همین موضوع آمادگی جسمی آنان را نیز افزایش داده و بیماریها به شکل خفیف تری آنها را درگیر کرده و با سرعت بیشتری بهبودی می یابند.
از طرف دیگر افراد مثبت بین و قدردان نتایج اکثر کارها را موفقیت آمیز دیده و همین امر انگیزه آنها را برای پیگیری اهداف تقویت کرده و با موفقیتها و دستاوردهای مطلوب احساس بهتری پیدا کرده و زندگی را بهتر در می یابند.

نتیجه اینکه سعی کنید از خانم تون زیاد تشکر کنید