کارویژه های روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی

روابط عمومی در جامعة اطلاعاتی علاوه بر ایفای نقش‌های سنتی در ارتباط با محیط درون و برون سازمانی، باید کارکردهای دیگر نیز همانند به رسمیت شناختن حق دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات در درون و برون‌ سازمان، شفاف‌سازی اطلاعاتی و صداقت درارائة اطلاعات و پاسخگویی به مخاطبان  و ایجاد فرصت‌ها و امکانات بازخورد مخاطبان  با استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی به پیام‌ها و برنامه‌های سازمان را ایفا کند. بر همین اساس در ذیل به بررسی مهم‌ترین استانداردها و کار ویژه‌های روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی می‌پردازیم.....

خط قرمز نداریم گفتگوی شرق با ظهوریان

خط قرمز هاى دولت جدید در مواجهه با نشریات چیست؟
خط قرمز خاصى نداریم. تاکید ما در حال حاضر بیشتر روى چارچوب قانون مطبوعات است. اصول کلى نظام، وحدت ملى و بحث هایى کلى که ملت ما نیاز دارند و رسانه ها جایگاه نزولشان با توجه به این اصول است.....

پازل ادبیات شکرخواه

تدریس، آمیزه ای از مواد آموزشی؛ وسایل کمک آموزشی؛ سخنرانی و سمینار است. ما اینجا در ایران علیرغم کارهای گسترده ای که طی سال های پس از انقلاب با کوشش های فردی پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر ارتباطات نوین ایران صورت گرفته و یا با ترغیب ایشان به تدوین ادبیات توسط دیگران انجامیده است؛....

نظرات (2)
سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ
سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن در وبلاگ ما از آنچه در فکر شماست قرار میگیرد و روزی 5 یا 6 بار آپدیت میشود خوشحال میشم سر بزنید و هر چه مبخواهید درخواست کنید راستی اگر با تبدل لینک موافقی لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم
سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ
سلام دوست من
خسته نباشی
سایتت را اتفاقی پیدا کردم
جالب و زیبا بود
با تبادل لینک موافقی؟؟
اگه دوست داشتی یه سری به ما بزن
روزهایت پرتقالی
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد