به همت گروه ارتباطات دانشگاه تهران اولین نسخه نشریه رسانه های جهانی منتشرشد.در این شماره موضوغات ذیل درج شده است:
۱- رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛
بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان
محمدرضا جوادی یگانه، عبدالحسین کلانتری، جلیل عزیزی
دانشگاه تهران
2- اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران
علی اصغر سعیدی
دانشگاه تهران
3- فردگرائی جدید و تلفن همراه: تکنولوژی فردگرائی و هویت
سعید رضا عاملی
دانشگاه تهران
4- بومی کردن نظریه کنش ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران
حمید عبداللهیان، سیده زهرا اجاق
دانشگاه تهران
منبع :روابط عمومی ایده ال