پاتوق

گوناگون از ارتباطات

پاتوق

گوناگون از ارتباطات

دکتر شکرخواه از وداع نعیم بدیعی نوشته است

امشب با همکاران دانشگاهی شامی داشتیم و گپی دیرپا تا پاسی از شب برای وداع با پروفسور نعیم بدیعی که بر گردن دانش ارتباطات کشور حق دارد و این ماه بازنشست شد.

من این افتخار را داشتم که در دوران تحصیلات دانشگاهی در هر دو مقطع فوق لیسانس و دکترا از راهنمائی پروفسور نعیم بدیعی برخوردار باشم.
گپ زدیم از خاطرات مشترک گفتیم و خندیدم و راستش دلم گرفت وقتی پشت چراغ قرمز میرداماد از ماشین پیاده شدم و به دکتر زل زدم تا چراغ سبز شود.... دوباره نزدیک شدم و گفتم استاد فراموشتان نمی کنم.
و فقط لبخند....... کانتر چراغ قرمز نگذاشت دکتر بییشتر از هشت ثانیه در برابر چشمان من بماند. چراغ سبز شد. دکتر دست تکان داد و پیچید طرف ونک و من در تاریکی شب راه افتادم طرف خانه؛ پیاده رو بی پیاده؛ خلوت؛ با سیگار ی روشن روی سنگفرش خاطره ها

نظرات 1 + ارسال نظر
پاکزاد چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://aapakzad.blogfa.com

دوستان عزیز
به امید حق تعالی اولین شماره فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه ؛ بزودی منتشر خواهد شد
دست اندرکاران نشریه به ویژه اعضای شورای علمی آن قصد دارند با رویکردی کارکردگرایانه ، مطالب و مقالات را بر همین اساس و موضوع محور ، تالیف ، تدوین ، گردآوری و منتشر نمایند بدین سبب هر شماره اختصاص به یک موضوع محوری خواهد داشت .
طبیعتا در اولین شماره موضوع " رسانه ،‌جامعه و فرهنگ عمومی " مد نظر میباشد
لذا از تمامی همکاران ؛‌صاحب نظران و اندیشمندان عرصه ارتباطات اجتماعی دعوت میگردد در صورت تمایل مطالب خود را برای دبیر خانه فصلنامه به نشانی الکترونیکی http://media.culture@yahoo.com ارسال فرمایند.
سرفصلهای محور موضوعی این شماره :
۱- مفهوم فرهنگ عمومی و نقش آن در جامعه
۲- مدیریت تغییرات فرهنگی و نظامهای ارتباطی
۳- جامعه شناسی تغییرات اجتماعی
۴- رویکرد مفاهیم روابط عمومی ، تبلیغات ، روزنامه نگاری و بازار یابی در مدیریت فرهنگ عمومی
۵- تبادلات فرهنگی و کارکردهای ابزار نوین ارتباطات
۶- بررسی نگرش دست اندرکاران ارتباطات ( روزنامه نگاران - کارگزاران روابط عمومی و صنعت تبلیغات )در خصوص تاثیرات متقابل فرهنگ و رسانه
۷- جامعه پذیری و فرایند های ارتباطی
دبیرخانه شورای علمی فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد