پاتوق

گوناگون از ارتباطات

پاتوق

گوناگون از ارتباطات

یه سوال عجیب

کار ما توی روابط عمومی یک رسانه هم کمی عجیب است و هر از گاهی با سوالاتی از سوی شهروندان مواجه می شویم که هم جالب است و هم آموزنده .مثلا همین چند روز پیش یک خانمی تماس گرفت و با خواهش و تمنا که ذهنم راه به جایی نبرد و از شما برای پاسخ به سوالم کمک میخوام گفتم بفرمائید اگر مقدور باشه حتما پاسخ می دم شما فکر می کنید سوال ایشان چی بود ؟

 بله از بنده پرسید  ۱۸ آذر سال ۱۳۴۴ روز شنبه بوده یا ۱۸ آذر سال ۱۳۴۵ یک لحظه ماندم .هم اینکه آخه این چه سوالی است و هم اینکه چه جوری می تونم به اش کمک کنم بالاخره به ذهنم رسید که از این دنیای وب کمک بگیرم  و ناچار بنده خدا را چند دقیقه ای معطل کردم و با یک سرچ در گوگل موفق شدم هم پاسخ این شهروند را بدهم و هم اینکه سایتی که پیدا شد برای خودم وهمکاران جالب بود . البته برای شما هم جالب است چون با سرچ در این سایت می تونید روز تولدتون را بفهمید چه روزی بوده چه سال قمری یا میلادی بوده و اصلا توی سال خروس به دنیا اومدید یا ....اینم لینک یه تقویم پنج هزارسالی (http://www.andishe.net/calendar/calendar.jsp)    منبع(ارتباط)