این روزها در تبلیغات و آگهی های مختلف شاهد تصویر جدیدی از زن و نقشش در خانواده هستیم. امروزه تعداد آگهی هایی که مرد زن ذلیل را برای خوش آمد زنان به سوژه طنز و جذابیت تبدیل می کنند، رشدی فزاینده به خود گرفته است. ظاهرا حالا دیگر قالب های رایج گذشته که زن خانه دار را در کنار مرد نان آور نشان می دادند، شکسته شده و به خانم ها احترام بیشتری گذاشته می شود. اما یک سوال: آیا واقعا چنین تحولی در حال وقوع است، یا همان روش های پیشین حالا بزک شده اند و با شکل و شمایلی جدید به خورد مخاطبینی داده می شوند که قادر هستند از فرط بی تفریحی هر چیزی جدی را به یک شوخی بامزه تبدیل کنند؟ادامه