پاتوق

گوناگون از ارتباطات

پاتوق

گوناگون از ارتباطات

تفالی به حافظ

امروز قصد کردم تفالی به حافظ بزنم که این ابیات آمد که تقدیم شماباد

من که از آتش دل چون خم می در جوشم

مهر بر لب زده خون میخورم و خاموشم

قصد جانست طمع در لب جانان کردن تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

من کی آزاد شوم از غم دل چون هردم

هندوی زلف بتی حلقه کند در گوشم

حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش

این قدر هست که گه گه قدحی می نوشم

هست امیدم که علی رغم عدو روز جزا

فیض عفوش ننهد بار گنه بر دوشم

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد صبوحی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.parantez.blogsky.com

صادق عزیز سلام
امروز اتفاقی گذرم به وبلاگتان افتاد. از لینکی که به من دادید متشکرم. به پاس محبتت شما از امروز لینک کردم.
امیدوارم ارتباط صمیمانه ات را با من قطع نکنی.

[ بدون نام ] شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

جواد جان اگرچه درام خودمونی می نویسم اما به مباحث ارتباطات خیلی علاقه مندم نوشته های توهم که خیلی زیباست

سیامک سلیمی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ http://siamaksalimy.blogsky.com

مانده ام در پس، پس کوچه تنهائی خویش
شود آیا که از این در به دری بگریزم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد