X
تبلیغات
رایتل

رشد سریع وبلاگ‌های مطبوعاتی، بسیاری از روزنامه‌نگاران را بر آن داشته تا به جهان آنلاین قدم بگذارند، به طوری که با توجه به امکانات فعلی، پیشتر هیچ گاه امکان دریافت آدرس ایمیل‌ها یا داشتن مطالب مندرج در پایگاه اینترنتی روزنامه‌ها وجود نداشت.

 سرویس نگاهی به وبلاگ‌های ایسنابه نقل از وبلاگ روزنامه‌ی گاردین، در ادامه آورده است: در حالی‌که به نظر می‌رسد برخی به ورود به این عرصه را سهل می‌پندارند؛ عده‌ای هم رشد و پرورش در حوزه وبلاگ نویسی را دشوار می‌دانند. مشکل بسیار عمیق‌تر است و هیچ گونه ارتباطی با یافتن سبک درست یا آشنایی با روح وبلاگ نویسی ندارد. ما باید این حقیقت را بپذیریم که هر آنچه در وبلاگمان می‌نویسیم، صرفنظر از قالب و مفهوم آن، به مجرد اینکه روی گزینه‌ی چاپ کلیک می‌کنیم، به حوزه‌ی روزنامه‌نگاری مربوط می‌شود.

در بخش دیگری از این نوشته می‌خوانید:‌ این امر کمی آزار دهنده است؛ چون در شرایطی که مطالب ما به عنوان محصول فکری یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای مورد موشکافی قرار می‌گیرد، این احتمال می‌رود که افکار و عقاید ما کلیکی مفروض انگاشته شده و با سایر کالاها و دیدگاه‌ها مقایسه شود و صرف‌نظر از نظر نقادان، عقاید ما بر نظرات کارفرمایان، سردبیران و سایر سازمان‌ها و ارگان‌هایی که از خدمات ما استفاده می‌کنند، تاثیر خواهد گذاشت.

نظرات (1)
شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ
بسیار ممنون از حضور شما
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد