ابداع یک اصطلاح نمی تواند برای پیدایش کافی باشد. شناخت رسانه اصطلاح تازه ای است که برای نخستین بار در 1979در کتاب "قدرت روشنفکری" در فرانسه خود را نشان داد. در قالب این عنوان پس از سالها، شرایطی از پژوهشهای بنیادی به وجود آمد که در پوشش آن، فلاسفه، مورخان فناوری و کتاب، نظریه پردازان زیبایی شناسی و پژوهشگران اطلاعات و ارتباطات بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شدند اما در عین حال سوء تفاهمهای کم و بیش مشکل آفرینی این حوزه ازپژوهشها را در برگرفت و متأثر ساخت.بیشتر
A.HASHEMI
یکشنبه 28 خردادماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ
سلام و خسته نباشید
فرهنگ رسانه به روز شد....