پاتوق

گوناگون از ارتباطات

پاتوق

گوناگون از ارتباطات

احتمال نشت اطلاعات سری نظام

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: اصرار بر برخی روابط شخصی، خطر نشت اطلاعات سری نظام مربوط به جزییات دیدارهای اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب را افزایش داده است.

بنا بر این گزارش، رئیس‌جمهور، چندی پیش، به اعضای هیأت دولت دستور می‌دهد تا شرح دیدارهای جداگانه خود با رهبر انقلاب را برای ضبط و نگهداری، به یکی از اعضای هیأت دولت منتقل کنند.

با توجه به ابهامات جدی و گوناگون مطرح‌شده درباره این عضو دولت، که حتی مورد توجه بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری نیز قرار گرفته است، تعدادی از وزرا، نسبت به فرد تعیین‌شده، اعتراض کرده و خواستار تعیین یکی از افراد متعهد نظام همچون دکتر الهام یا حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای برای ثبت و نگهداری این مذاکرات می‌باشند که رئیس‌جمهور در پاسخ، اعتماد دفتر رهبر انقلاب نسبت به فرد مذکور را علت تعیین آن عنوان می‌کند.

با پیگیری‌های خبرنگار «بازتاب»، منابع آگاه در دفتر رهبر انقلاب، معرفی این عضو هیأت وزیران به دولت از سوی دفتر رهبری را تکذیب و آن را در حد اظهارنظر شخصی یکی از اعضای دفتر ارزیابی کرده‌اند که نباید به عنوان توصیه دفتر رهبری تلقی شود.

در این حال، به نظر می‌رسد، با توجه به ابهامات جدی مطرح‌شده امنیتی، مالی و اعتقادی درباره این عضو هیأت دولت، تجدیدنظر در انتقال اطلاعات سری نظام به وی برای جلوگیری از خطر نشت اطلاعات سری نظام، ضروری باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد